CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 31, 2012

HKCC Testimoni : Mini nebi kastemer HKCC.siap testimoni lagiiii~

Sedang asyik pengerusi kupi hapdet senarai agent dia, titibe ada komen dari seorang wanita tentang kupi kutak pepel nih..

Tanya beliau, siapa agen di Sarawak..
Pehtu disebabkan teruja, aku cakap,
"saya...saya..boleh kontek saya.."
Titibe bila komen itu dipublish, tak kua nama tapi kua nama page kakak kupi..
aiyaa..
Lupa pulak..
Aku one of d 'staff' kat page tu..

Cecepat delete pehtu tulis pasal dirik sendiri..

"Boleh contact dengan (nama aku). Beliau agen di Sarawak.."

Ingat senang nak buat ayat formal gituwww..
Lelagi tag dirik senirik..
Ase  macam angkat bakol masok sendirik...

Tapi disebabkan nak membantu insan tersebut, terpaksa lah kan..
Pehtu dapat pren req dari beliau..
Eh..
Tengok mutual pren dia ade 7 orang. 
Semua mini nebi pulak tu..
Aku ni tak suka appruf orang sebarang.
Tapi kalau mini nebi, aku takde masalah..

Then, lepas kira tambah tolak bahagi darab semua, aku amik keputusan tuk appruf beliau..
Pehtu makcik tu terus inbox aku tanye aku ni mini nebi ke..
Sebab dah tepampang muka aku ngan habi siap pakai unipom tu kann..

Lepas dah icebreaking, beliau pon tanye pasal kupi..
Masa tu dalam stok KPH a.k.a kapsul pil halia tiada dalam simpanan..
Dan beliau pula mahu kedua2nya sekali..
Jadi terpaksa tepon big bos cakap aku takde stok halia..
Maka, big bos pon anta lah..

Tiba masa sesuai, kami set date..
Macam nak dating..
Aku ni payah sikit jumpa orang..
Pemalu wehhhh!
Lelagi yang tak kenal kan..
TApi hakikatnye orang cakap aku ni senang bergaul..
Mungkin sebab aku manyak cakap kot!!!

DAn akhirnya, kami ketemu..
Umah dia pulak memang aku tau area tu..
Kuarters MINDEF. 
Aku penah pegi umah ex bos nebi dulu so aku tau le..
Lagipon dah bape lame dah dok sawak nih..
Takkan le tatahu kan..
dan alhamdulilah, jmpa jugak dengan tuan punya diri yang bernama Reen.
Ai panggil dia Reen saje..
Berborak la kamii..
Kecik je Reen tu..
Seronok berborak dengan kastemer dan kawan baru..
Mini nebi same pulak tu kan...
Seronottt!

Pehtu dapat kenal dengan anak dia yang hemsem nih...



Apabila gambo ini dihaplod di pesbuk, manyak kawan2 like..
Tatahu la samaada like hensem boi sebelah ai tu ke like sebab kejojesan ai..
Muehhehee.
Pasan lagiiiii~
Tih3..

Maka selepas selesai tugas sebagai agen a.k.a agent kupi bergerak kesana kemari, aku pon meminta diri..
Woh..
Tak lame pehtu beliau haplod pikces dibawah..
Beliau gembira dapat barang yang diidam2kan dan juga jumpa ai yang jojes ni yuuuu..
Muehhehehe..
Cargas!

Dan, testimoni dari beliau, sila baca sendirik..
Atau nak tengok lagi manyak testimoni, pegi like page Haida Kamaruzzaman Collagen Capucino..
Then boleh tengok manyak testimoni disana disana disana..:)


Jadi, kepada kitak urang yang berada di Kuching dan Kota Samarahan tok, boleh roger kamek sebab kamek kerja di Kuching tapi diam di Samarahan. 
Mun mok tauk gik, boleh PM kamek. 
If kamek pree, kamek dapat agak kitak and share kebaikan kupi tok..

Sik kisah juak mun kitak urang sik ada di area tok. 
Dapat juwak nanyak2 kamek..
Ney tauk nak kamek kebetulan berada di sia kah..nak..:)

Juh rami rami cerik kupi tok..
Rugi bah mun x coba..
Mun x coba, sik tauk nak...

Okeh, jumpa gik!

2 comments:

  1. Sukaaaa sgggttt bca blog u trutama skali page ni hihihi...

    ReplyDelete
  2. ni misti reen yang komen nih..muehehehe~ :p

    ReplyDelete