CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 23, 2012

HKCC & KPH testimoni :: sesi 'pembuangan' berjalan lancar~

Masa aku dok pikiaq camane nak juai kupi ni kat sini, titibe dapat wassap dari macik nebi a.k.a pengguna HKCC + KPH tu..

Dia nak order lagi!!!

Sengih aku...
ngahahahhah~

Disebabkan aku di opis kebizian yang amat sangat, aku soh beliau remind aku kat dendeng pesbuk aku n share sikit ape beliau rasa..
*aku ni manyak makan semut...!!

dan beliau terus menempekkan sesuatu di dinding yang jarang sekali orang nak post kat aku..kecuali masa besday aku..
ngahahahhahah~


Lihat betapa gumbiranya macik ni masa di post kat aku punye dinding pesbuk..

Pehtu tengok..
Dia order kt pesbuk je..
ngahahhah..
canggih tak penjual kupi macam i nih?
kih3...

Yang pasti beliau sudah masok kutak kupi kedua dan botol kedua tuk pil halia...
DAn aku rasa lebih dekat dengan pelanggan kalau aku senirik jumpa mereka..
mane yang jauh tu takde la nak pi hantaq kan..
muehehe..
soh abang pos je anta..
heehheheh~

dan petang itu selepas balik keje, aku pecut pegi umah beliau tuk anta orderan beliau..
tapi tak dapat lama..
sebab aku kejar magrib..
takot tak sempat..

Hope kami dapat hangout sesama sebab beliau juga seorang mini nebi..
Seronok kalao jumpa geng same sauh..
eh..

ngahahaha..

Jumpa lagii...

Lebih manyak testimoni akan di share..
Dan lebih ramai berani mencuba..
anda bila lagi?

zasss!

tungguuuuuu~

xoxo
NR
 

No comments:

Post a Comment