CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, November 22, 2014

Semua TAK BOLEH!

huish..Sheramyer intro..Apa yg TAK boleh?

Angin satu badan!
mkn apa pun Tak boleh!
*Ada bonggol ANGIN kat belakang! Diri sendiri tak perasan..yelahkan duk kat belakang kan..
tahupun sebab hubby yg tegur..

Berstokin bagai MACAM dalam pantang rasanya seram sejuk..sebagai langkah kesihatan mencari kelegaan akak pergi klinik ambik ubat kena cucuk

Fuhh! ...segar balik badan...lega!

6 jam slps tu demam kembali,mkn ubat ok lega balik...bangkit rebah la...pastu mengurut alhamdulillah sihat..asbab bidan bg air penawar salah makan....he3...

ini pengakuan Puan Ani Niza.

selpi sikit..


cemana la beliau ni boleh terjebak ek?
betul ke ek?
boleh caye ke ek?

Cer bace.
cer bace.

aku mmg peminum tegar yg berunsurkan herba ni......seblm ni minum kopi ***bl dari kakak ipo sbb dia ejen kan..pas tu stop sbb dah dgr cite mcm2...tiruan la...x de stok la....bla...bla...
Lama gak la mncari nak kopi herba apa pulak ek...ms tu pun br nak berjinak2 ngn donia muka buku ni...hehehe...org dah kemane...aku br nak belajo...lantak le kome...

sambung balik cite kupi aku....hhehe
Gi la jln2 kan muka buku...ramai gak kenalan ek...skali terjumpa la...
"eh mcm kenei la budak ni...owh junior sek"....
Jual apa pulak dah....
skodeng jap la... 
HKCC..
mmmm...kupi apa nih...menarik ni...

Terfikir2 gak...adakah kopi ini yg aku cari selama ni....
 Hari2 dok ikuti kisah HKCC...byk testimoni dok kuar kat muka buku...
Yg paling manarik minat aku..hehehe..tang org minum kupi boleh lurus KURUS la....ms tu ank aku udah ada 2...bdn pun dah kembang nak kuncup pun alahai....sebenonya x bersungguh tu je...ko minum la setempayan kupi pun...boleh kurus ka...kalo x jaga mkn...ni main sebat je....hahahaha

Okeh....mcm besa hari2 yg terluang...aku g la jln2 kat muka buku....eh skali ada ejen kat kuala kangsar...dekat sgt dah...kenai pulak tu ejennya....maka dr situ la bermula episod aku bersama kopi HKCC...
Pehhhh...mmg sedap kupinya...hr2 teringat woooo....pe lagi repet oder...haissshhh...payah no nak g bl sesaja...aku bl borong haa...amik kau 10 kotak,buleh wat mandi kupi...x kurus gak x tau la...
Alhamdulillah....bonus susut yg diharapkan....

Allah nak bg rezeki lagi kat aku ngan somi....aku peknen buat kali ke 3..PREGNANT ??? haaa la..tp sebelum tu aku dah dah daftar jadi ejen dah..
Ms dlm tempoh kehamilan...hehehe...aku curik2 gak minum...huhu teringat2 je...aktiviti jualan pun slow almaklum la...orang baru nak belajo niaga...

27 May, Alhamdulillah aku selamat melahirkan mujahedku yg diberi nama Muhammad Haziq.  Dlm tempoh berpantang aku hanya minum HkCC, makan kapsul pati Halia(KPH) dan sabun madian susu beras....best...mandi dgn daun2 herba
yg bidan sediakan sabun dgn susu beras....

Serius, TAKDER jamu2 dlm pantang...orang tua tak bagi makan jamu alasannya, Caesar. Maka  berangin satu badan ni..
HKcc dgn KPH...itu je aku telan...!

Org tua marah sbb aku Caesar maka takleh makan macam2. 
Aku buat bodoh je.
Hari2 berpantang bersama HKcc dan KPH, aku lalui dgn hati yg gumbira,tenang serta cergas je...walaupun ms tu baby kecik ni meragam.

Abis je pantang..
Dulu tak berani mkn mcm2..sekarang ku bedal je!

...Alhamdulillah...TAKDE berangin badan.. MENYUSUKAN baby pun KESANNYA baby TAK KEMBUNG sebab sebelum Bf telan KPH dulu
*....takutttt... Kembung karang....naya!

4 [Empat] biji sekali aku telan KPH neh! 

Habis tempoh berpantang...kakak dan adik tgk perubahan pd aku....deme tnya,aku bagi sorang sekotak suruh dema rasa....hehehe...pakat2 dema pun ngandung alhamdulillah...adik aku sorang ni udah setahun lebih kawen tp x de zuriat lg...alhamdulillah asbab HKCC dia pun ngandung...thn 2014 ni 3 org la cucu br akan dtg...tp kakak keguguran sudah 5 bln usia kandungan...alfatihah. kakak sudah ada wangian syurga yg menanti disana yg diberi nama muhammad Nur Syakir.

Hampir 2 thn aku bersama team HKCC...idak le gempak aku punya jualan...malu heh..dgn team yg lain dema jual berkaten2 aku...satu katen je sebulan...
Walupun untung ciput...keberkatannya ada...
Dlm team aku byk belajo ilmu niaga...pengisian rohani...Puan Boss +haida kamaruzaman mmg terbaik lah...
X lupa juga pn jojes nih...pn Aimi Nadiah Ramli ...sekarang aku ddk dlm team substokis jojes abad ini...hohoooooo~

Insyaallah...selagi aku terdaya..selagi aku mampu..selagi aku diperlukan...aku akan berusaha utk berubah hidup...bukan nak kaya tp nak selesa...
Bukan senang nak senang...

korang ade kat Sungai Siput dan Chemor.?
boleh dapatkan kat aku..
no fon semua de ni ha..
nah, dis is mai kad..
cewahhh...
pegi like page macam2 testimoni ade kalau tak caye.
psst, skang dah 380 KEHAMILAN direkodkan tau dengan izinNya bersama ikhtiar set mudah hamil HKCC...


atau klik sini terus..
like ramai-ramai..
ne tau dapat adiah ke kan..

TAK BOLEH?
hidup jangan jadikan ALASAN.
Itu namanya LOOSER..
Berusahalah..
Allah suka hambaNya berusaha.

jumpa lagi next entri..

selamat berhujung minggu semuaaa~


No comments:

Post a Comment